Ochrana osobních údajů

Fyzická osoba Radek Pojman, se sídlem Nížkov 135, 592 12 Nížkov, IČ: 62838164, DIČ: CZ7509022983, (dále jen "správce") z pozice správce dle GDPR zpracovává u zákazníků osobní údaje v rozsahu:

  • Jméno
  • Příjmení
  • Ulice a číslo
  • Město
  • PSČ
  • Země
  • Telefon
  • E-mail
  • IP adresa

Uvedené osobní údaje je nutné zpracovat na základě smluvního vztahu, pro realizaci zakázky (Vaší objednávky zboží / služeb a jejího následného vyřízení), dle právního titulu uzavření a plnění smlouvy.
Osobní údaje budou zpracovány po dobu realizace zakázky a následně archivovány z důvodu možnosti hájení práva a oprávněných zájmů správce po dobu 10 let.
Osobní údaje jsou zpracovány v elektronické formě, v rámci interního systému a v tištěné formě v rámci řádně zabezpečeného archivu společnosti, a jsou řádně zabezpečené proti odcizení.

Zpracování osobních údajů je prováděno správcem, který je v rámci zpracovatelských vztahů předává firmám (subdodavatelé správce):

  • zajišťující dopravu objednaného zboží / služeb (Česká pošta, GLS, Zásilkovna)
  • zajišťující realizaci plateb (ThePay)
  • zajišťující marketingové služby (Heureka, Zboži.cz)
  • zajišťující účetní služby (Pohoda, účetní ing. Pavel Jelínek)
  • zajišťující technický provoz serverů a další související služby nutné pro provoz www stránek / e-shopu (fa. Pavel Králíček, Satt a.s., fa. Ing. Zbyněk Holub)

Vezměte prosím na vědomí, že podle zákona o ochraně osobních údajů máte právo po správcovi:

  • požadovat informace, jaké osobní údaje společnost zpracovává
  • požadovat vysvětlení ohledně zpracování osobních údajů
  • požádat o aktualizaci nebo opravu osobních údajů
  • požádat o výmaz evidovaných osobních údajů
  • požádat o omezení zpracování
  • v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů obrátit na správce nebo Úřad na ochranu osobních údajů

V případě námitek či jakýchkoliv dotazů se obraťte přímo na majitele společnosti p. Radka Pojmana -  info@raj-kosmetiky.cz .




Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Novinky:

Možnost platby platebnímí kartami a zrychlenými bankovními převody pomocí platební brány:

ThePay – Platba kartou, Platba24, MojePlatba, eKonto, mPeníze, MONETA, ČSOB, Fio Banka, QR platba, Equa Bank, superCASH

Nový způsob dopravy na našem eshopu. Využijte výdejní místa služby:

Využijte výdejní místa služby Zásilkovna.cz
Nákupní košík: prázdný
Celková cena: 0 Kč
Měna: